M2B - Musa'nın Kafası Elimde Kaldı 😱

  Показвания 209,659

M2B

Коментари
Muhammed Ali Akbulut
Muhammed Ali Akbulut преди ден
Muhammed abi Musa abiye elimde kalırsın derdi de inanmazdım 😱😱
Sudenas Turşucu
Sudenas Turşucu преди 4 дни
Çok iyii
Zeynep Naz
Zeynep Naz преди 12 дни
Ohaa çok iyii😉
Elif Erol
Elif Erol преди 13 дни
Baya iyi oldu🥰
gece mavisi
gece mavisi преди 14 дни
M2b niye video atmiyo
minecraft parodileri 856
minecraft parodileri 856 преди 15 дни
Azerbaycandan Türkiyeye selam olsun
minecraft parodileri 856
minecraft parodileri 856 преди 12 дни
😘
minecraft parodileri 856
minecraft parodileri 856 преди 15 дни
Çak iyi olmuş hemşeki kimi
Sedra A
Sedra A преди 16 дни
Bu uygulamanın adı ne ?
Tiger
Tiger преди 17 дни
Muhammed abi Musanın başını aldı😂😂
Eymen Kağan Kervan
Eymen Kağan Kervan преди 18 дни
BU UYGULAMANIN ADI NEY
YiğiT
YiğiT преди 19 дни
Durdurup 0:00 a bakın
MTFC Hasan_ Kral
MTFC Hasan_ Kral преди 19 дни
abi bunun videosunu çekmiştiniiz zaten neden short olarak paylaştın
『вєℓιηαу』『c』
『вєℓιηαу』『c』 преди 20 дни
ooo süper yaptık ooo çok iyi yaptık 😱
Bekir Ozcan
Bekir Ozcan преди 20 дни
Abi ben köydeydim görmedim videonu ama görünce hemen beğendim çok iyi yapmışsınız elinize salık
doğa
doğa преди 21 ден
Oha çok iyi
Emre Koyuncu
Emre Koyuncu преди 21 ден
Musa artık kafasız
Brawlır Mehmet
Brawlır Mehmet преди 21 ден
Abisi hayranım bunları nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ben de yapmak istiyorum
Erol Cellat
Erol Cellat преди 21 ден
Abi çok iyi bunu herkes yapamıyo
No name
No name преди 21 ден
Photoshopla yapıp videoyu bölüp resim eklemişsiniz çok komiksiniz
RaechieS
RaechieS преди 21 ден
videonun ilk 0.0.0.01 salisesinde çok değiişiklerü
Korsan
Korsan преди 21 ден
Sadece ben mi yanındakini kardeşini berke juana benzetiyorum
Gülgün Cebeci
Gülgün Cebeci преди 22 дни
O akımı bizde biliyoruz manyaklar tipiniz çok kötü🤢🤮
°VLOGÇUNUZ°
°VLOGÇUNUZ° преди 22 дни
Eskiden çok izlerdim
EFE bs
EFE bs преди 22 дни
Napim
°{CemDenimm}°
°{CemDenimm}° преди 22 дни
musa berke juana benziyo aqi
Nefesin mavişi
Nefesin mavişi преди 22 дни
Anam dedim şu içtim gelince musa yı öyle görünce şey anladınız siz
Sevdenur Çetin
Sevdenur Çetin преди 22 дни
😍😍😍😍
emirha ucar
emirha ucar преди 22 дни
Omg 😉
İbrahim Alper Duran
İbrahim Alper Duran преди 23 дни
Oha
your gamer
your gamer преди 23 дни
muhammet :erturul gazi musa:sadettin köpek
M.Taha'nın Kırılan Kum Saati
M.Taha'nın Kırılan Kum Saati преди 23 дни
Gerçek gibi abe
Fahriye Selçuk
Fahriye Selçuk преди 23 дни
154. Yorum
Türkiye Delisi
Türkiye Delisi преди 23 дни
Ohaa çok gerçekçi lann 😂😂
OYUN MACERALARI
OYUN MACERALARI преди 23 дни
Musa abi min kafası yok artık😁😁😁😁
Rukiye Çiftçi
Rukiye Çiftçi преди 23 дни
Musa abi sizi çok özledim ya
Rukiye Çiftçi
Rukiye Çiftçi преди 23 дни
Keşke bende Musa'nın kendisi kalsaydı
Hayrunnisa şişik
Hayrunnisa şişik преди 23 дни
abi çok iyi yaptınız
SİRİN Bİ KIZ
SİRİN Bİ KIZ преди 23 дни
İLK DEFA BİR İNSANIN KAFASI ÇIKMIŞ OLARAK GÖRDÜM JJDHDHDHHDHDHDHDHHDHF
Emine Nisa Kaya
Emine Nisa Kaya преди 23 дни
Ohaa çok iyi olmuş ha 🖤
Mahmut ugur Coşkun
Mahmut ugur Coşkun преди 23 дни
Çok güzel olmuş
Acunun_Moneyi
Acunun_Moneyi преди 23 дни
👌👌👌👌
AYAZ FF
AYAZ FF преди 23 дни
Bunun videosu zaten kanala atimistinix
Dragon
Dragon преди 23 дни
bildirim videoyu izlediktan 7 saat sonra geldi sağol youtube :D
Almina
Almina преди 23 дни
Valla billa ben böyle profosyonellik görmefim hayatımda ❤️🌼
TeknoBende
TeknoBende преди 23 дни
oha
Fatmanur Karadağ
Fatmanur Karadağ преди 23 дни
VFCSJASJAKSJSJXNASJAJAHSHS BU VİDEOYU FUL İZLEMİŞTİMM
zeynep
zeynep преди 23 дни
bunu sanki önceden yt videosunda yapmıştınız
Zübeyde Özkorkmaz
Zübeyde Özkorkmaz преди 23 дни
E0yzubillahimine şeytani ra0cşm bis0millahi rshmani rahim babağğ
VEDAT Gürsel
VEDAT Gürsel преди 23 дни
Abi bende tiktok yok hep böyle gönderin
Can Şengül
Can Şengül преди 23 дни
Abi videosu kısa olmuş
BEYZA NAZ
BEYZA NAZ преди 23 дни
*ORTAYA GARİP Bİ' GÖRÜNTÜ ÇIKMIŞ AMA **-MÜKEMMEL... 👌-* *sjsjsjjsjsjjsjs*
lütfen 1k abone yapın :(
lütfen 1k abone yapın :( преди 24 дни
Ya birşey sinirimi bozuyor İnsanlar sadece ünlüleri takip ediyor Siz bizi takip etmezseniz NASIL ÜNLÜ OLACAĞIZ??.
Elif
Elif преди 24 дни
Lan bu eski vidyonun şeysi değilmii
I'm Alfa
I'm Alfa преди 24 дни
Bu videoyu izleyenler +1
Rava Hazo
Rava Hazo преди 24 дни
Ben bunu izledim ve kalp attım bütün tik tok videolarnza
Vuqar nagiyev
Vuqar nagiyev преди 24 дни
oha
Ela Nurr
Ela Nurr преди 24 дни
Tek kelime ile KUSURSIZ
Eray Sezer
Eray Sezer преди 24 дни
0:00 orda nolmuş 😀😀
AZİZCAN ÖZGER YT ✔
AZİZCAN ÖZGER YT ✔ преди 24 дни
Video atamayıp para bitince kesit atan m2b buna ayukamayan familys
GÖLGE
GÖLGE преди 24 дни
😄😄😄
cevdet solmaz
cevdet solmaz преди 24 дни
ABİ TİK TOK HAYAT HİLELERİ ÇEKİN LÜTFEN
Free Fire Xeyal
Free Fire Xeyal преди 24 дни
Bi kere izleyen ben:D😞
ada turgay
ada turgay преди 24 дни
abii orda kafan gitmiş sen hala süper diyon qeewqewq
Lego●Umut
Lego●Umut преди 24 дни
Efsane
ŞEVVAL DİNÇ
ŞEVVAL DİNÇ преди 24 дни
abi hazır elindeyken bi baksana BEYIN varmı :D sjsjsjsjsj
Ayşe gül  (m2b family fanı )
Ayşe gül (m2b family fanı ) преди 24 дни
Bunu izlemiş tim hatta arkasından gelen bir kaç musa daha vardı
Sevda Mammedova
Sevda Mammedova преди 24 дни
Bu ikiliye BA-YI-LI-YO-RUM🤩🤩🤩
x
x преди 24 дни
Aga yorumlar x fani dolu
Zehra Kerimova
Zehra Kerimova преди 24 дни
Musa gitdiiii 😂
Salih Taruk
Salih Taruk преди 24 дни
Abi beya çok iyi yapmışsınız.
Yusuf Has hacip
Yusuf Has hacip преди 24 дни
Tiktoçu Muhammet abiii Musa abi bence şarkıcı olsun ❤️
Barış Efe YT
Barış Efe YT преди 24 дни
Musa nin kafasıyla şimdi top oynamanız yokmu :D
Barış Efe YT
Barış Efe YT преди 24 дни
Evet 😂
PERFECT GAMER
PERFECT GAMER преди 24 дни
aklina ilk bumu geldi 😂😂😂
MR`Yiğit
MR`Yiğit преди 24 дни
sjssjsjsjsjçok iyi ya
Selin Girit
Selin Girit преди 24 дни
🤩mükemmel ötesi 😁
Nisa Nur Altındağ
Nisa Nur Altındağ преди 24 дни
Oha neredeyse kafasını çıkartmış 🤣
melisa
melisa преди 24 дни
😳🙌🏻
Sümeyye Cila
Sümeyye Cila преди 24 дни
Muqq
Ali Şahin
Ali Şahin преди 24 дни
Süper olmuş
Fuad Tarverdiyev
Fuad Tarverdiyev преди 24 дни
Niye herkes tik tok vidiosunu BGpost de paylaşıyor mesela M2b mami emen Tuğay gök aniden herkes paylaştı
Pelin&Nohut
Pelin&Nohut преди 24 дни
Kısa videolar moda oldu galiba Tugay gök'te yapıyor.
Melik
Melik преди 24 дни
Tik toka devam
elavette ezer
elavette ezer преди 24 дни
Ciddiyim süper oldu profesyonelsiniz tabi siz olmak bunu gerektirir 💖💖👑👑
Sevda Mammedova
Sevda Mammedova преди 24 дни
Güzel laff
Esma KILIÇ
Esma KILIÇ преди 24 дни
DAHA SIK VİDEO ATIIIIIIIIIIIIIIIIIN
Zeynep Azr
Zeynep Azr преди 24 дни
Herkez yorumlara güzel olmuş diyorsunuz ama 1beğeni var bende
Adem Güzeldal
Adem Güzeldal преди 24 дни
İyiyi iyi
CROSS SANS
CROSS SANS преди 24 дни
muq
Hasan Mert oyunda
Hasan Mert oyunda преди 24 дни
Abi yeni videooooo
Hasan Demirci
Hasan Demirci преди 24 дни
Uygulamanın adı ne
_ÇağTu _Forever_
_ÇağTu _Forever_ преди 24 дни
Çok güzel olmuş.
nameeda...
nameeda... преди 24 дни
Abi süper yaptı ; )
Metehan ve Batuhan
Metehan ve Batuhan преди 24 дни
abi video bulamadınız eski şeyleri paylaşıyosunuz
ENES YILDIZ
ENES YILDIZ преди 24 дни
Birisi yılan gibi yerden gitti de neyse dedim
Melek
Melek преди 24 дни
???
fatma nısa kara
fatma nısa kara преди 24 дни
anaaaa kafası yokk
mehmet kadir tezer
mehmet kadir tezer преди 24 дни
Diyecek tek şey var; Keugdbdsjssosvisgzksjddwfhwcshsfsvh
EĞLENCE'NİN YOLU
EĞLENCE'NİN YOLU преди 24 дни
Çok ciddiyim herkesten daha iyi yapmışsınız.
bebek şarkıları👶👶
bebek şarkıları👶👶 преди 24 дни
M2b
bebek şarkıları👶👶
bebek şarkıları👶👶 преди 24 дни
@🪐Aleyna'nızz🪐 ne demek şimdi bu
🪐Aleyna'nızz🪐
🪐Aleyna'nızz🪐 преди 24 дни
Gt
YİĞİT
YİĞİT преди 24 дни
abi hergun vidiyo atın ben izlediğim şeyi bırakıp izlerim
RAHATLATICI İŞSİZ
RAHATLATICI İŞSİZ преди 24 дни
2 yıl önceki video aga be
EĞLENCE'NİN YOLU
EĞLENCE'NİN YOLU преди 24 дни
6 ay önce
Perihan Şen
Perihan Şen преди 24 дни
Abilerim benim sizi cook seviyorum❤sevgiler 👑M2B👑
Arkadaşlarınızı Şaşırtacak En İyi Sihir Hileleri !
11:17
YASAKLANAN DAHİCE İCATLAR #4
8:14
M2B
Показвания 122 хил.
If You Can Carry $1,000,000 You Keep It!
10:45
MrBeast
Показвания 15 млн.
OMG! My Kid Cut My Hair! 😱 #Shorts
0:56
A Plus School
Показвания 30 млн.
F.O. & PEEVA (Митеви ) - Подарявам ти вълна
3:49
ZANIMATION official
Показвания 87 хил.
This Is SO SMART!!! 😂 #shorts
0:48
LankyBox
Показвания 118 млн.
YASAKLANAN DAHİCE İCATLAR !
8:30
M2B
Показвания 1,3 млн.
1 SANİYEDE KARPUZ YEMEK !! #1saniyede
13:09
M2B
Показвания 2,4 млн.
1 SANİYEDE HAMBURGER YEMEK ! #1saniyede
14:58
M2B
Показвания 1,1 млн.
DOĞRU AĞIRLIĞI TAHMİN ETMEZSEN YERSİN
15:36
M2B
Показвания 1 млн.
UYKUDAN ÖNCE SİZİ RAHATLATACAK VİDEOLAR !
10:01
M2B
Показвания 2,5 млн.
YENİ DOĞMUŞ BEBEK HAYVANLARIN VİDEOLARI !
10:07
M2B
Показвания 1,7 млн.
Araba ile Sert ve Yumuşak Şeyleri Ezmek ! - DENEY
9:36
M2B
Показвания 1,8 млн.
GÖZLERİN KAPALI SEÇTİĞİN SENİNDİR CHALLENGE !
17:56
1000 TANE İNSAN İLE YATAK DOMİNOSU YAPMAK
10:14
M2B
Показвания 1,3 млн.
If You Can Carry $1,000,000 You Keep It!
10:45
MrBeast
Показвания 15 млн.
OMG! My Kid Cut My Hair! 😱 #Shorts
0:56
A Plus School
Показвания 30 млн.
F.O. & PEEVA (Митеви ) - Подарявам ти вълна
3:49
ZANIMATION official
Показвания 87 хил.
This Is SO SMART!!! 😂 #shorts
0:48
LankyBox
Показвания 118 млн.
Ada Masalı 5. Bölüm
2:24:55
Ada Masalı
Показвания 2,5 млн.
Kerim Araz feat. Irmak Arıcı - Toparlanmam Lazım
3:16
netd müzik
Показвания 6 млн.
Sen Çal Kapımı 45. Bölüm
2:14:41
Sen Çal Kapımı
Показвания 3,3 млн.
BTS (방탄소년단) 'Permission to Dance' Official Teaser
0:33
HYBE LABELS
Показвания 27 млн.
Burak Bulut & Mustafa Ceceli & Kurtuluş Kuş - Leyla Mecnun
2:20
netd müzik
Показвания 21 млн.